onsdag 1. februar 2012

Ikke tenk, bare gjør det!

Det funker!

Jeg innså plutselig at jeg lette etter unnskyldninger til å ligge på sofaen. Hvis jeg skulle grublet mer ville jeg bare blitt der. Derfor var det godt å bli minnet på et godt slagord. Aldri gruble over om man skal ut eller ikke!

Intervaller i Frognerparken utgikk, det samme gjorde intervaller på Bislett med Treningscampgjengen. Derimot skulle jeg ha en helt rolig tur, helst et sted det var varmt. Det ble Bislett.

Ramla inn fem over åtte, og hadde da i underkant av en time på meg før det stengte. Bestemte meg for å jogge runder på 3:10-3:15 inntil stengetid, og prøve å holde farten så jevn som mulig.

Jeg rakk 14 runder før vakta sa jeg ikke fikk lov til å løpe lenger. Hadde håpet å løpe litt lenger, og ble litt skuffa da jeg så at klokka ikke var mer enn ti på ni. Kunne jo rukket enda ro runder! Men det er vel best å holde seg inne med vakta, og han vil også sikkert hjem om kvelden.

Kveldens resultat viser da altså 7,6 km, unnagjort på 44:19. Gjennomsnittlig 3:09 per runde, og alle lå mellom 3:03 og 3:16. Fornøyd med det!

1 kommentar:

  1. Knallbra!! Og den vakta.... grrrr, de må lære seg klokka altså :-)

    SvarSlett