tirsdag 28. februar 2012

Hurra for biblioteket!

Må bare få utbasunere min gjenfunnede kjærlighet til biblioteket! Det er så genialt at alle kan lese alle de bøkene man vil og at man også på små filialer kan få tak i alt som finnes i systemet. Helt gratis og med superrask service!

Akkurat nå fikk jeg en melding om at denne boken ligger klar til avhenting på mitt lokale bibliotek, fem min hjemmefra. Den la jeg inn en bestilling på over nettet for bare to dager siden.
I tillegg har jeg satt meg på venteliste for å lese denne:
Den har jeg hatt lyst til å lese etter at det var et utdrag fra et av kapitlene i siste utgave av Kondis, og etter at Silja skrev så mye pent om den. Siden den er ganske ny var det litt ventetid på den, men likevel forventet ikke biblioteket at det skulle ta mer enn et par uker.

Nå gleder jeg meg til å få masse inspirasjon og tips til oppkjøringen til mitt første maraton!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar