mandag 13. februar 2012

Treningscampintervaller

Det nye leketøyet måtte selvsagt testes ut så fort som mulig. Første løpetur ble inne på Bislett, så gps-funksjonaliteten er fortsatt uprøvd.

Intervaller med Treningscamp er så hardt som det pleier å være. Og det er ekstra hardt når det er noen uker siden sist.

Og dette diagrammet, ja det sier meg ikke så innmari mye, annet enn at jeg ser når jeg løp og når jeg hadde pause. Har nok litt igjen å sette meg inn i.

Rundetidene var forøvrig:
2:32 - 2:22 - 2:23 - 2:24 - 2:21 - 2:25 - 2:25 - 2:22 - 2:25 - 2:21
noe som tilsvarer gjennomsnittlig 4:24 min/km på selve intervallene. Fornøyd med at jeg holdt så jevn fart hele veien. 

Det som blir spennende er å se om jeg etterhvert ser noen forandring. Og selvsagt prøve gps-funksjonene med fart og kart og sånt.

3 kommentarer:

  1. fiiiine pulskurver, ida! ser ut som om dere hadde ei kongeøkt der nede i dag - kommer snart tilbake; kjenner jeg er misunnelig på den økta der ja :)

    SvarSlett
  2. Ja, bli bra i beinet igjen fort! Og hardt er bra (om det ikke kom så godt fram i teksten, ;-) ), det er bra nede på Bislett på mandagskveldene altså!

    SvarSlett