søndag 12. februar 2012

Nytt leketøy



Hihi, gøy med gaver man kjøper til seg selv. Brukte penger jeg fikk til jul og bursdag, og det siste som da gjenstod er min morsdagspresang til meg selv. Så deilig å være voksen!

Vidunderet er en Garmin Forerunner 210, en av de relativt enkle gps-klokkene. Men helt sikkert mer enn bra nok for mitt bruk. Nå kan jeg endelig sjekke pulskurver og sammenligne med høydemeter og fart og alt annet som er gøy.

Foreløpig har den kun blitt testet på en styrkeøkt på stuegulvet. Ganske tydelig når jeg kjørte på med planken og utfall, og når det var mer "slapp" arm- og ryggtrening. Det er ganske avslørende at jeg ikke klarte å holde intensiteten oppe da ja.


Klokka får forhåpentligvis kjørt seg litt mer på Bislett imorgen. Blir gøy å se om jeg kan klare å få til noe i nærheten av Siljas perfekte pulskurver på intervallene.

2 kommentarer:

  1. Vel, jeg vet ikke om jeg noen sinne kommer til å klare å prestere så perfekte pulskurver igjen, EVER altså ;-) Har vært på en spinningintervall i etterkant av den "perfekte-kurve-dagen" og da klaret jeg i alle fall IKKE å reprodusere suksessen ;-) Teori og praksis blir aldri lett! kul klokke; nytt leketøy hjelper på motivasjonen altså ;-) Kos deg med klokka og så ses vi nok plutselig!!

    SvarSlett
  2. Hva, gjør du det ikke perfekt HVER eneste gang?!? Hehe, men det skal bli gøy å få fasiten på hvordan jeg egentlig disponerer kreftene.

    SvarSlett