mandag 23. januar 2012

Aua

Oj, der var jeg visst beordret en uke i horisontalen. Prøvde å protestere, og aner ikke hva jeg skal ta meg til, men det hjalp visst ikke så mye. Ser ut på det fine været og lengter etter en god tur ut. Dette gjør vondt både i ryggen og sjela.

 Typisk eksempel på noe som gjør vondt å se fra sofaen

Dette blir en prøvelse! Endelig er sofagrisen erstattet med treningsfantomet, og så blir jeg kommandert dit jeg kom fra. Ser for meg tre scenarier for den nærmeste uken:
1: legger en detaljert plan for all trening som skal foregå de neste fem årene
2: visakortet får kjørt seg grundig med alle trøstekjøpene jeg fortjener så inderlig akkurat nå
3: all sjokkisen som er igjen i diverse skap blir lett frem, jeg finner ut at daytime TV egentlig er ganske underholdende og jeg flater ut og gror fast i sofaen igjen

Så er det da bare å velge.

Unner alle som kan en fantastisk treningsuke!

6 kommentarer:

  1. God bedring! Husk å snu alt til det positive; det pleier å hjelpe ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! I dag har jeg fått fyr på peisen og har det egentlig ganske hyggelig her på sofaen. Det ser litt mer overkommelig ut nå. :-) Gleder meg til å få snakket med fysio i neste uke og finne ut hva jeg kan gjøre så dette forhåpentligvis ikke skjer igjen.

      Slett
  2. Megakjipt! Må jo bare tenke at en uke her og en uke der ikke har noe å si i den store sammenhengen.

    God bedring, håper det går bedre med ryggen og at hodet ikke får slite for mye!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det. :-) Egentlig er det også litt godt å kjenne på rastløsheten.

      Slett
  3. jeg stemmer for alternativ nr 1 men du sitter/ligger foran peisen, drikker te og tenker på hvor deilig det er å kjenne at kroppen fungerer som normalt igjen etter en nedtur som det her - det blir ren, skjær lykke! god bedring :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Gode påminnelser om at ting skjer, men at ting også går over.

      Slett