mandag 10. oktober 2011

Rolig langtur og denne ukens plan

På  veien mot målet har det slått meg at jeg nok kommer til å stifte ordentlig bekjentskap med Hr. Rolig Langtur. Han har vært ganske mystisk, i og med at det har vært klin umulig å jogge sammenhengende uten å bli fryktelig anpusten og komme skyhøyt opp i puls. På søndag traff jeg ham derimot for første gang, og vi fikk oss en lang prat. Han er ikke den kjappeste fyren jeg kan tenke meg, men en veldig veldig behagelig type.

Formen var god, beina var lette hele veien, og selv etter nesten 10 km føltes det ut som jeg fløy opp de siste bakkene. Brukte rett i overkant av timen på rett i overkant av 10 km, og det er jo ikke en sånn halvdårlig tid, tatt i betraktning at jeg for et halvår siden hadde problemer med å jogge sammenhengende. Deilig med sånne opplevelser!

Planen for denne uken er som følger:
Mandag: Styrke
Tirsdag: 6 km i komfortsonen
Torsdag: Intervaller
Søndag: 10 km rolig "lang"tur

Styrken er unnagjort, nå gjenstår bare resten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar