lørdag 15. oktober 2011

Omrokkeringer

Søndagens og torsdagens økt ble byttet om, slik at intervallene gjenstår når vi nå skriver lørdag. Egentlig er det jo veldig greit å bli ferdig med ukens hardeste økt så fort som mulig, men det er ikke alltid det går. Ukens10 km ble unnagjort på jobbreise, langs et nydelig vann en formiddag med hull i programmet. Fantastisk tur! Selv om jeg hadde pakket med gale sko (mine lettvektsko omtrent helt uten demping og stabilitet, kun ment til kortere intervalløkter) gikk det ganske bra. Ble litt støl i leggene, selv om jeg passet på å jogge i gresset der jeg kunne. Men det tyder vel bare på at beina har blitt bygget opp til å tåle en god del. Tror likevel jeg skal holde meg til sko med mer demping på de lange rolige turene fremover.

Uten å ha campen å ty til denne uken planlegger jeg helt ordinære 4x4 intervaller, 2 min pause i mellom. 10 min rolig oppvarming og nedtrapping. Muligens i en eller annen bakke. Blir nok noe vanskeligere å presse seg skikkelig, men det bør likevel gå fint.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar