søndag 18. mars 2012

Substitutt

Dagens langtur på ellipsemaskina har gjort meg oppmerksom på to ting:

1. Jeg er faktisk i ganske god form.
2. En ellipsemaskinøkt som varer i over halvannen time går ganske fort unna når man har en spennende bok på øret.

Altså en relativt god treningsøkt, selv om den utelukkende ble utført for å opprettholde formen for å klare å gjøre morsommere ting.

Hvis fysioen er enig skal jeg løpe mer til uka. :-) Forhåpentligvis blir vi enige om at to løpeturer er fint. Og så håper jeg at ryggen holder seg fin. Det burde den forøvrig, med all den styrketreningen jeg legger ned om dagen.

2 kommentarer:

  1. Deilig å ha kommet litt i gang igjen. Og så flink du er som tar det ett skritt av gangen! Det er det aller viktigste!

    SvarSlett
  2. Jupp, museskritt er tydeligvis tingen. :-)

    SvarSlett