torsdag 10. november 2011

Æsj...

Siden forrige innlegg begynte med jess! er det vel ikke annet å forvente enn at dette begynner med æsj...

Brukte gårsdagen på å slepe meg rundt i intervalløypa i Frognerparken med blylodd rundt beina. Deler av tiden måtte jeg bare jogge helt rolig i stedet for å løpe. Det hele var veldig rart egentlig, jeg hadde en puls av en helt annen verden selv når jeg tok det rolig og ikke var det spor anpusten. Det var vel et tydelig signal om at kroppen trengte å ta det litt med ro. Har kjent litt på at halsen har vært litt ruskete i det siste, og det kan jo være at kroppen brygger på et eller annet, selv om jeg er langt unna å være syk for øyeblikket. Gøy var det i alle fall ikke!

Må avvente og se an formen litt i forhold til hvor mye jeg skal løpe resten av uka. Fint at det uansett bare gjenstår rolige løpeturer på programmet denne uken. Lengden på turene får bli bestemt underveis når jeg kjenner hvor langt beina orker å bære. I dag har det vært tungt bare å gå opp trappa. 

1 kommentar:

  1. Da er det bare å slappe av et par dager med god samvittighet. Man blir ikke noe bedre av å løpe med den følelsen der!

    SvarSlett