lørdag 5. november 2011

Jess!

Intervalltrening er tingen! Knallhardt mens det står på, men særdeles effektivt. Skrev noe om at jeg skulle ta flere bakker/lange runder enn sist før onsdagens trening. Og jaggu gjorde jeg ikke det! 11 av 12 runder ble lange. Det er det lengste jeg noen gang har løpt på Treningscamp. Stolt av meg selv!

8 km på tredemølla fredag morgen var ikke like morsomt, men ble unnagjort og førte til godfølelse hele resten av dagen. Synes jeg begynner å få dreisen på den morgentreningen nå. Det går fint å spise litt frokost hjemme før jeg reiser, ca en halvtime før jeg starter. Har stort sett bare holdt på med rolig løping, og da gjør det ikke så mye at jeg ikke har fått bunkra opp all verdens energi på forhånd. Og følelsen jeg vet jeg kommer til å ha resten av dagen gjør at det går greit å stå opp den timen tidligere. Men mer enn en dag i uka tror jeg at jeg står over...

1 kommentar: