mandag 1. juli 2013

Nye mål

Jeg har bestemt at i løpet av 2013 skal jeg se hvor fort det er mulig å løpe for en fulltidsarbeidende småbarnsmor med både begrenset tid til trening og uten topp genetiske forutsetninger.

Forsøket skal skje 19.10. på Hytteplanmila (10 km), og fram til det har jeg tre dager i uka til disposisjon for løpetrening.

Jeg har skjønt at Hytteplanmila er stedet å løpe hvis man vil løpe fort. Og at de har gode boller til alle - også om det skulle gå skikkelig dårlig. Og ikke minst at det er et hyggelig løp ikke altfor langt fra Oslo. Hvis du vil løpe sammen med meg (og en hel del andre), kan du sjekke ut hjemmesiden til Hytteplanmila her, og melde deg på her. 

Game on!


2 kommentarer:

  1. Lykke til ;) jeg løp hytteplanmila i fjor og det er en fantastisk løype til å nå sine mål :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Ja, jeg har skjønt at løypa er rask, og det er jo fint. Min forrige 10-km var Sentrumsløpet i fjor, som jo har en hel del bakker. Hva med deg, skal du løpe der igjen i år?

      Slett