lørdag 27. juli 2013

Årslengste

I dag kom jeg meg ut på det som viste seg å bli årets lengste tur så langt. Det gikk sakte, jeg gikk i de lengste oppoverbakkene, og det var fint. Det var både sol, regn, torden og sol igjen. Akkurat slik en norsk sommer vanligvis er.

14,83 km. Det er det lengste jeg har jogga i år!
Jeg hadde med meg et lite utvalg gutter på tur og vi koste oss skikkelig. Michael J. knalla til med Thriller akkurat i det tordenværet med påfølgende dusj skylte inn over marka. Elvis fikk meg til å danse opp noen små kneiker, og Muse fikk æren av å proklamere "this is the eeeeend of the world" akkurat i det den aller siste lange bakken ble forsert.

Fin tur!

6 kommentarer:

  1. Sånne rolige turer er deilige. Og det er helt fantastisk når musikken "klaffer". Jeg har løpt uten musikk i sommer, men skal lage ny langturliste i kveld. :-)

    SvarSlett
  2. Jeg løper også ofte uten musikk, men innimellom er deilig å kunne stenge verden og alle tanker ute. Bare være i musikken og i bevegelse.

    SvarSlett
  3. Grattis med årslengste! moro :-)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med skikkelig langtur! Del en lekker spilleliste, a?

    SvarSlett
  5. Silja: Takk! Det er jo ikke så veldig langt, men gøy når ant km kryper oppover.

    Siri: Skal lage et eget innlegg med musikk igjen. Det flaueste har dere allerede fått hørt om. Resten er en salig blanding av pinlige låtvalg, og musikk jeg godt kan stå for å like i selskap med hvem som helst.

    SvarSlett
  6. Your website is very beautiful or Articles. I love it thank you for sharing for everyone. Hoppetau crossfit

    SvarSlett