mandag 6. mai 2013

På tide å systematisere treninga litt igjen

Hei internett! Lenge siden sist.

Siden sist har jeg mistet motivasjonen totalt, trent bittelitt, så trent en del, lest masse trenings- og løpeblogger og nå er det på tide å sette dette i system igjen. Føler meg langt fra i noen toppform om dagen, men har vel vært i dårligere form også. Kan jo bare bli bedre da?

Dagens økt var intensive intervaller på tredemølla, etterfulgt av en kort styrketrening i slynge. Første steg på veien mot raskere bein! Har foreløpig ingen planer om noen løpsopptredener dette året, men kanskje jeg finner på noe etterhvert. Hadde kanskje vært gøy både med en mil og en halvmaraton i høst, i alle fall om fjorårets tider er innenfor rekkevidde. For det er ganske kjedelig å delta på noe der man er mange minutter treigere enn man har vært...

Ellers ville jeg bare takke alle dere som løper og skriver om det! Jeg er fullstendig klar over at det kun er jeg og min egen vilje som kan dra meg over dørterskelen, men det å se bilder fra og lese om andres løpeturer, konkurranser og måloppnåelse bidrar til å gjøre den terskelen litt mindre. Så fortsett med det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar