fredag 30. september 2011

Tredemølletrening

Tredemølle er fryktelig kjedelig. Innmari kjekk å ha tilgjengelig når alternativet blir å trene veldig sent på kvelden, skal ikke akkurat krangle på det. Men fyttirakkern så usedvanlig langdryg dagens 6 km løpetur føltes. Eneste grunnen til at den ble fullført var at jeg fortsatt er glødende entusiastisk til treningsprogrammet - kan jo ikke droppe ut første uka! Noe må gjøres om jeg skal orke å fortsette å bruke tredemølla. Og det vil jeg jo.

Løsningen kan vel ikke være annet enn musikk. Vanligvis liker jeg ikke å løpe med musikk på øret, synes det forstyrrer når jeg er ute på tur. Og siden jeg stort sett har løpt ute så langt har jeg ingen erfaring med type musikk og heller ingen spillelister ferdige. Noe sier meg at min vanlige musikksmak ikke helt er det som gjelder som inspirerende treningsmusikk. Neste svært kortsiktige mål blir derfor å sette sammen minst tre forskjellige spillelister, hver på ca en time.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar