mandag 19. desember 2011

Intervaller på Bislett

Hadde gledet meg i hele dag til å få testet ut hvordan det er å løpe inne på Bislett. Det så mørkt ut et lite øyeblikk da hverdagslogistikken truet med å ta overhånd. Men så kom barna seg av gårde og jeg fikk satt meg i bilen og kjørt til byen.

Det ble bestemt at vi skulle kjøre 10 runder med intervaller. Ved å knipe litt inn på lengden slik at vi i teorien skulle kunne få like lange pauser ble det ca 5 km med intervaller på meg, selv om runden er 546 m. Og med et par runder oppvarming og litt nedjogging etterpå runda jeg 6 km totalt.

Underveis kom det noen kommentarer om hvor hardt det var, og jeg kunne ikke akkurat si meg uenig. Det var skikkelig hardt, og jeg kjente godt at jeg har vært ute av spill med luftveisinfeksjon en stund. Men så er det den deilige følelsen når man har gjennomført da, som gjør det verd alt sammen likevel. Og ja, for ikke å glemme den superformen jeg kommer til å være i til neste år.

Og nå er alt bare bra! Endorfiner er fine dyr, å være høy på trening er bedre enn det meste annet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar